Friday, November 06, 2009

Back Again

NOV 02 2009


yer . aku gembira pada malam ini . gembira yang ta terhingga sehingga aku melompat setinggi 10cm seperti aku melompat . aku menguntumkan senyuman yang boleh dikatakan bagai tenggiling tersenyum . adakah tenggiling pernah tersenyum ? tiada ku tahu .

aku gumbira . ta nmpak ke haa ? haish bedah nih . baling dengan tepung karang . putih macam mamak 3 line pakai kain .

aku rase seperti mimpi . tidak aku sangka dia akan datang semula . aku berkhayal sebentar sambil mengimbau kembali memori pada zaman keanak anakkan kami bersama . wahh ! aku rindu tuh semua . dan kami berakhir dengan pergaduhan yang besar . aku sedeyh .

terima kasih kepada kau kerana kau sudi memulakan semua ini dulu . setiap hari aku perhatikan kau . kadang kadang aku benci kan kau tapi kadang kadang aku rindu kan kau . aku malu aku takot nak mulakan dulu . aku ingat kau da ta sudi nak kawan dengan aku lagi . tapi ternyata tidak . kau yang memulakan semua ini dulu . terima kasih sekali lagi kepada kau aku ucapkan . kisskiss muaahmuaah . salam salam . tapi ikhlas kah kau ? tidak dapat aku mengerti .

tapi hanya dia seorang sahaja . kemanakah lagi seorang ? marah lagi kah dia kat aku ? tidak dapat aku fahami . tapi aku bersyukur kerana aku kembali berkawan dengannya even kami tidak la serapat seperti dulu . cerita antara kami rahsia . aku simpan dalam almari usang ku . simpan dalam dalam di dalam laci buruk ku . tiada siapa yang tahu .

kenapa?

dah kate rahsia . mane boleh bagitau . haih !

aku rindu kau kawan . rindu zaman kita bersama . terima kasih kawan (:

4 comments:

nrfy said...

siapa ?

Nur Elyn's said...

adalahhh. da kate nye pon rahsia. haha

Anonymous said...

SIAPA?

bad girl said...

hmm . aku lah !