Monday, November 02, 2009

Feeling



apa nak buat ? buhsan !

hari nih aku ta sekolah . sangkut kat kedai akak aku plak . aku ta boleh blik . tade transpot nak blik . elak esok pon aku ta sekolah lagi coz aku rase aku macam nak demam . da demam pon kot ? huww . da la ta mandi lagi . makan pon belom . dari semalam pai skunk aku asek dok ngadap pc jewk . gile rabak mate gua ! bontot pon da penat . kusi pon da panas . seluar pon hampir koyak . pc nih pon da penat tengok muke aku . aku rase macam kehilangan laa . tatawu la kehilangan ape . but i felt im lost all this ! hmm where all their ? hello ? no . nobody answer ! ah ! bodoh la kau , da kau panggil kat sini memang la tade yang nyaut . huww

'ahhh ! I hate myself  ! butt.. no honey , you must love your self !' bermonolog sebentar bersendirian . hari ni aku dapat rasa 1 perasaan yang aneh bagai siput keluar dari cengkerang nye . ahh ! kenapa la timbul perasan yang begini . wahai perasan . kau pergi la jauh dari ku . pergi la kau bermaen maen dengan benang gulung yang telah ku campak kan ke rumah sebelah tadi .

aww aww ! menggedik kejap ! perasaan yang menggiler ! haih da cam orang sewel gak aku tengok diri aku nih . muka selekeh , rambut serabai , badan busuk , mulut berbau , kuku itam . kan budak ta mndi name nye tuh ! malas nak bebel sensorang lagi .

2 comments:

Lynn said...

haha lek lek. chill lah elynn :))

elyn's said...

haha tada kije laa huww