Sunday, November 01, 2009

Click Click !


ouh penat giler arie nih ! ta pasal pasal aku jadi mangsa model tangkap maut makcik sorang nih . aku plak yang kene pakai baju pengantin tuh . dia cakap baju baju tuh banyak yang muat kat badan aku . haiyakk ! muat plak . aku tengok still ber pin pin kat blakang baju tuh . haha . aku nih dala kaku . keras kejung badan cam papan taleh bengkok . suruh aku plak peragakan baju baju gaun tuh . grhh ! nak tanak aku da kene mekap ! makkkk aiiii ! terkujat aku tengok muke aku . macam nyonya dari taiwan datang melaysiak woo ! HAHA ! perasan la kau leyn . hee abes seri muka aku . pas nih terpaksa kene makan kuih seri muka banyak banyak tuk naek kan lagi seri di muka . kan senang kawen jewk teros . boleh kann? hee

aku pakai 2 baju jewk coz da petang sangat . bak kate photographer tuh da petang da redup ta cantik tade cahaya matahari yang menyinar kasi cahaya tuh da tade . haha taleh blah ! haa tade lahh. die ta cakap macam tuh pun , aku terpaksa balik coz akak aku de hal . haih . baru bersemanggat cik photographer uh nak shoot muka aku . die nak bagi aku penumbuk buku 3 lima dia tuh . haha .

ekh lupa lak , mase on the way nak gerak ke istana garden ( taman bunga ) uh , aku dapat panggilan yang tidak ku kenali , ouh malas la nak angkat , tapi tangan nih menggatal plak nak angkat dan aku terdengar suara yang agak aku kenali .wahh ! yeah ! aku kenal . suara yang sangat aku kenali .

dia boleh plak tanye aku , " awak mara saya ke?" wah ! sape ta mara duhh ! lau vietnam uh baling batu kat pale aweq si nepal uh pun si nepal uh da pergi tikam vietnam uh paki garfu lelaju . haa . da tuh aku juz cakap tatawu then aku letak . 1st time aku wat dia macam tuh . nak meleley gak aer mata akuh . lagi skali dia tepon , aku angkat aku mara mara dia then aku teros letak . aer mate aku cp ah nak meleley but aku still leh tahan , nanti bercapuk lak mekap aku macam ais krim moomoo tuh . aku sedeyh . sanggup nya aku wat die macam tuh? hmm

atas kesalahan kau jugak aku jadi begini . kau tentu tahu benar perangai aku macam mana kan ? aku ta suka nak mara dan memaki orang sesuka hati . selama nih aku masih boleh bersabar , tapi setiap kesabaran pasti ade tahap nya kan ?
aku mintak maap atas kesalahan aku dan atas kekasaran aku terhadap kau kau dan aku . terima kasih kerjasama dari pihak kau kau dan kau . harap maklum .

ekh nanti nanti . nih la hasil pic aku . hodoh kan ? malas nak upload banyak banyak . muka hodoh !
 
 
 
 
 

No comments: