Thursday, December 30, 2010

MALAYSIA !


Mari ramai ramai kita goyangkan pinggul ikut suka hati ke kiri atau ke kanan sambil tangan menghala ke depan dan Oyeah Oyeah. Hahaha
Haha TAHNIAH aku ucapkan kepada pemain-pemain Malaysia yang dah bertungkus-lumus bergusti-gasta bergasak-gasik bercium-ciam dekat padang bola kerana sudah mengharumkan lagi mewangikan nama Malaysia dalam perlawanan MALAYSIA VS INDONESIA.
Perlawanan memang agak cuak lagi menggerunkan kerana Indonesia terlalu banyak peluang untuk menjaringkan gol, tapi apakan daya, gol keeper Malaysia, Fahmi tuh sangat cekap. Kenapa aku perlu cakap macam nih ? Da macam pengacara tv plak. Hee abaikan.
Seronok tengok bola. Kalau sebelum-sebelum nih aku tengok bola orang lain yang menjerit. Kali nih aku tengok aku yang menjerit. Haha pemain pemain Malaysia pun kebanyakkannya yang muda-muda lagi bergetah. Pemain baru la senang kata. Awww cool.. ^o^
Dengan kemenangan ini jugak lah Malaysia diberikan PUBLIC HOLIDAY. Haha seronok seronok seronok. Aku bangga jadi rakyat Malaysia. Semoga Malaysia mampu menaikkan nama negara dalam sukan dan lain-lain.
MAJULAH SUKAN UNTUK NEGARA ! Haha idios omigos *wink

* bintang kecik - Maaf atas kesalahan tatabahasa dan pemahaman berikut.

No comments: