Thursday, July 08, 2010

Perasaan

apa perlu ke aku rasa perasaan yang macam nih sekali ?
apa perlu ke aku rasa cemburu sehingga begini sekali ?
apa perlu ke aku menangis dengan macam nih sekali ? (alah korang bukan nampak aku menangis)
tapi aku tak tahu kenapa aku perlu rasa macam nih.

yer aku cemburu ! aku jelous ! kan sama maksudnya . sengal. hmm
entah lah weyh, aku sedih kot sejak sejak nih. aku rindu kan kawan kawan aku . aku rindu zaman sekolah aku. sebab itu jerk yang boleh aku banyak masa jumpa kawan kawan aku. aku rindukan diorang.
tapi semua dah pergi belajar tinggal kan aku. mereka dah ada kawan kawan baru. sedangkan aku? masih lagi tercorok di hujung dinding rumah disembunyikkan dengan hantu komkom (sejenis hantu tetek) yang masih berseorang tiada kawan tiada sesiapa.
hmm aku jelous ! yer aku cemburu . (tengok? maksud yang sama lagi)
aku tengok diorang dah belajar. dapat kawan ramai ramai, hangout sana hangout sini. sedang kan aku?
hmm korang tak akan paham perasaan aku macam mana rasa bila berseorang tiada kawan untuk luahkan perasaan. hmm kawannn. aku rindukan korang. korang jerk yang paham macam mana perangai aku. tapi korang dah pun ada kawan baru . mesti korang dah lupakan aku kan? hmm aku mintak maaf kalau aku ada buat silap dengan korang . (crying)

3 comments:

naz said...

hmmm saya faham cuma rasa nya berbeza lah kan. sbb hati perempuan lembut sikit ececece haha chill babe :)

maisara shafiee said...

setiap orang ada masalh .aku pon nak gak sambung belaja . tapi tade rezeki . takpelaa . tapi kau tahu tak ? kau ada family kau . semua sayangg kan kau . rapat sangat . aku pon cemburu ngn kau sebab kau ada family time susa senang . ingat la doe . kawan boley tingalkan kita . tapi family . kekal sampai bilabila :)

Anyss Chan. said...

uwawwawa rindu kau jugak :(