Monday, July 12, 2010

Fakta !

bedasarkan novel novel yang aku pernah baca, contohnya mengenai cinta tiga segi, bercerai berai, kene kawin paksa, bercinta dengan orang lain kawin dengan orang lain dan lain lain.

tapi pernah tak korang terpikir kan yang cerita tuh terjadi pada diri korang sendiri? bukan sekarang pun mungkin satu hari nanti. bohong la kalau tak pernah terpikir kan . mesti pernah punya even sikit pun dan cerita tuh tak boleh nak difaktakan sebab belum terjadi pada diri korang sendiri.

tapi kenapa aku cerita kisah nih?
aku boleh FAKTA kan cerita novel nih sebab apa yang aku terpikir dah pun terjadi pada diri aku sendiri.
aku malu kot nak cerita kat sini sebab kat sini menjadi tumpuan sesiapa saja yang membaca. tapi aku dah tak tahu nak luahkan kat mana lagi.

cerita aku berkisah yang pat kawin kawin tuh .
ouh no mann ! ada orang masuk minang aku la beb. aku bukan main main. ini betul betul. INI SERIUS! haha
betul laa. aku tak tipu. kau nampak muka aku muka penipu ke? *angkat kening.
aku sendiri pun terkejut giler. tak sangka umor aku yang 18 nih ada orang nak sampai masuk minang. opps ! maap. baru 17tahun 9bulan ea. tak cukup umur lagi. tak boleh tak boleh. haha
mula mula tuh masa bapak aku cerita aku tak percaya la jugak. tapi dia cakap dia tak main main terus aku terdiam. ugh !

menagis beb aku satu hari tuh . tak boleh duduk diam. rasa seram sejuk giler. aku sedih kot nak cerita dekat bf aku. tak sanggup nak kecik kan hati dia. sebab tuh aku asik nangis jerk. bayangkan la sampaikan makcik makcik aku tahu. kau tak rasa malu ke? ekh silap. tada kene mengene dengan kau kau dan kau. aku nih yang malu la bagaikan nak duduk dalam peti ais. hanya kaki saja yang terkeluar dan berjalan. haha mesti nampak comel kan? haishhh.

lastly aku cerita jugak dekat dia. jujur la beb. haha ternyata dia sedih. hmm aku mintak maap. tapi buat masa sekarang aku pikir aku nak belajar dulu. aku anggap cerita tuh hanya mainan dalam fikiran aku dan mulut mulut orang.
tapi kalau sudah tersurat jodoh kami aku berserah. memang itu yang telah ditentukan olehNya. kita ini hanya merancang saja. hmm

ekh korang jangan cerita dekat orang taw! malu aku nanti. korang diam diam jerk taw! dah baca tuh senyap senyap. biar pecah kentot di bontot jangan pecah angin di mulut. nanti busuk bawu durian. haa kantoi makan durian nanti. haha

cerita dah habiss. seyum sikit. aww terserlah gusi. ^o^

3 comments:

naz said...

perghhh trgamam i kejap haha apa pun berserah je lah :) jika boleh berbincang bawa bincang :)

Rashid Johan said...

naz : jgn harap aku nak lepas kan dia

Amanina Sofea احمدل said...

hye..
nice blog..
join my blog..
http://prettydollie-truestory.blogspot.com