Wednesday, December 01, 2010

KEMBALI !

Yeah ! Sekian lama aku menyepi kini aku kembali. Kasihan pada blog ini yang bagai tiada penghuni. Padahal ada tuan nya yang malas ingin ber-belog. Ekh silap. Bukan malas. Cuma tiada masa nak mengonline. Hmm

Kini aku mulakan dengan LIFE baru, LEYN yang baru dan CERITA yang baru. Kenapa? kau nak cakap aku berubah? Yer ! Aku berubah. Tapi aku harap sangat kali ini adalah Leyn yang kawan-kawan aku kenal dulu.
Aku cuba nak menjadi yang terbaik pada mereka. Aku tahu aku bukan yang TERBAIK tuk kawan-kawan aku. Aku bukan kawan yang baik bagi dorang. Hmm sadis nya !

Dah dah aku tanak nangis. Hee senyum sikit. Haaa kan nampak comel tunjuk gigi macam tuh. Hee

Terlalu banyak cerita yang nak dikongsi. Banyak sangaaatttttt !

Sekarang nih aku dah pergi belajar. Dah lama dah. Emm hampir 6 bulan jugak laa. Tak lama lagi da nak final. huww bertambah tambah masalah dan tension.

Lihatlah wajah budak yang belajar sekarang nih. Yang lagi serabai dan selekeh. Dah panjangkan rambut ? Maseh maseh. hee

No comments: