Wednesday, March 24, 2010

Bergetar

aku tatahu kenapa dengan aku sejak dua menjak tiga menjak dan bermenjak menjak nih . aku rasa macam nak bagi penyepak . ke nak bagi rasa minyak kapak cap alibabas ? boleh letak kat ketiak juga . haha
perasaan aku macam biasa laa mula bermain main di minda dan bawa ke hati ekh bawa pula ke minda kembali . dengan penuh rasa kusyuk nye aku mula memikirkan nya . sebenarnya apa kene mengena dengan semua ini ? awak suka taw buat saya macam nihh . alaa sengaja nak buat aku keliru kan . tengok ? saya mula kelihatan serabut serabai dan selekeh . kekacakkan yang saya miliki tidak terselah lagi di muka ini . rupa paras saya juga tidak lagi kelihatan ramping tapi kelihatan agak tembam dan mula senget sebelah . haha
ishh ! kalau la boleh undi . aku suruh kau kau dan kau undi siapa yang layak menang dalam pertandingan memenangi basikal tua atuk aku nih . type kan ON BSKL TUA dan hantar ke 33999. haha
serius aku keliru . urgghhh ! macam mana nihh ? haih what the duckk ? *quek quek! heee
aku tak nak hilang kawan . jangan lah mengharap kat aku . aku pun tak ada bagi apa apa harapan . haih serius ! aku tak nak kecik kan hati sesiapa .
ouh cerita lagi . aku confused nak sambung blaja dekat mana . LKW macam da ade hint hint aku akan dapat . tapi mahal la kott ? ish ! banyak tempat yang aku rasa nak pergi . haha pleaseeeee ! aku tak tahu nak pergi manaaaaaa . hmm :(

aku ada lagu best ! heeee :D

Vierra - Rasa Ini
Ku tak percaya kau ada di sini
Menemaniku di saat dia pergi
Sungguh bahagia kau ada di sini
Menghapus semua sakit yang ku rasa

Mungkinkah kau merasakan
Semua yang ku pasrahkan
Kenanglah kasih..

Ku suka dirinya, mungkin aku sayang
Namun apakah mungkin, kau menjadi milikku
Kau pernah menjadi, menjadi miliknya
Namun salahlah aku, bila ku pernah merasa ini

Mungkinkah kau merasakan
Semua yang ku pasrahkan
Kenanglah kasih.. 


layannnnnn :)))

3 comments:

acid said...

oh okay. faham, sedap lagu. hohoh

Nur . Elyn's said...

haha ape yang paham ? hee ouh terima kasih . haha

.kinah. said...

kau sehat tak ni?
semacam jer..