Sunday, February 27, 2011

Pesanan


Aku nak mintak maaf awal awal ea. Mari sini aku nak cakap sikit pada semua orang.
Aku tak suka bila orang dah baca blog aku nih then nak terbawak bawak cerita sampai dekat luar. Sampai kejar kejar aku nak mintak sign lah. Ish jangan lah sampai macam nih. Tak memasal aku femes tanpa bernyanyi. Karang Faizal Tahir tak dapat cari makan pulak. Then Kejar kejar aku sampai nak pukul aku sebab cerita aku. Haa part yang nih lah paling aku tak suka. Ada ke patut aku yang berkarya dekat blog aku nih, ada orang nak pukul aku? Ish patutnya aku yang pukul diri sendiri nih sebab pening nak buat cerita sendiri. Nih orang lain yang sakit hati sangat orang tuh pergi pukul aku. Kalau ada yang lepas pukul tuh dia terus bawak pergi kliknik tak apa. Kalau ada yang lepas tuh pukul tinggal jerk? Hey ! Kau ingat tounch N go ea?
Nih lagi satu, kalau jumpa aku, cerita pasal blog aku, penulisan aku atau pasal cerita aku. Hey hey kalau kau orang puji tak ape. Bertambah kembang plus malu lah nok. Sebab tuh aku tak suka kerana ini akan terjadi. Heee gurau. Perasaan kejap. TETAPI, kalau kau cerita yang boleh bawak gadoh ? Haih tuh lah yang paling aku tak suka.
Ini blog aku, cerita kehidupan aku. Realiti ke, tipu ke, itu hak aku nak buat apa sekalipun dekat blog nih. Blog ini ibarat luahan rasa isi hati aku. Kau orang tak ada hak nak marah marah. Hey hey apa masalah kau orang sebenarnya? Meyh aku kasi tarik sikit kain tuh sebab suka sangat jaga tepi kain orang.
Kalau tak suka jangan lah baca lagi BUNGUKS. Kau orang tekan jerk butang CANCEL tuh then tak payah lah sebok sebok nak datang kat blog aku nih lagi nak baca. Haih
Maaf yer ada kata kata yang kesat membuatkan kau orang terasa hati, paru, limpa. Maaf kan aku yer. Haish dah macam hari raya plak nak mintak maaf jerk. Hee
Tapi ini lah yang aku nak cakapkan daripada dulu. Entah kenapa kadang kadang dekat blog ini yang sampai gadoh gadoh. Mak tak suka nokkk. Karang kita bakar jerk blog nih (cakap style cite hantu kak limah tuh) Hee Okay setakat itu jerk pesanan aku. Nak lagi ? Haa tunggu aku ada idea nak bagi pesan apa. Hee idios omigos !

1 comment:

GG said...

hi. u have one reader here now, man. :)