Friday, February 18, 2011

Kelepasan

Ekh hello ? Ouh dah silap. Kita orang islam. Salam 1 Malaysia :)
Sebenarnya ini perkara ini dah lama nak cerita. Tapi tak berkesempatan nak mengonline. Huww
Alhamdulillah. Akhirnya aku lulus jugakk. HAHA lulus apa? Ehem ! Lulus ujian JPJ. Yeahh ! Kemain taw abang JPJ tuh menggatal. Tapi sekurang-kurangnya kau lulus kan akuu. Awww. Nasib la kau baik. Toce toce. Lepas nih dah boleh round the world laa sebab kita dah ada lesen. Ulang suara, kita da ada LESEN. Bukan lesen lori, tapi kereta ajer. Baru P kot ? Jakun bukan ? Ahh lantak laa. Janji aku da lepas satu azam aku di 2011. Suka sangatt.. Tapi lesen tak dapat lagiiii.. Tak mengapa. Nati bapak aku post kan lesen tuh. Ngehhh !
Boleh la aku drive sendiri jalan kat KL nih. Ngehhh.. Tapi sedihh. My girls semua jauh jauh. Hmm kat sini siapa ajer la yang aku ada. Tapi semua bukan kaki jalan. Haihh tersangat la sakai sebab penuh dengan tapi tapi. Eeee choooii !
Macam mana reaksi wak Aris kalau kalau aku bercakap begini. Ehem ! Testing testing.
AAAAYAHHH ! NAK KERETA SWIFT 1 BOLEHHH ?
Pangggg ! Sejauh 5 meter aku terpelanting sebab bapak aku bagi 1 penangan yang hebat. Jiran jiran hanya mampu melihat. Hello ? Korang ingat ini free show kee ? Haaa jangan terlalu taksub mempercayainya. Ini hanya satu rekaan semata mata dari kepala otak yang shoortt. Huww
Kalau lah aku ada kereta, kan senang nak berulang alik pergi kolej. Senang nak kesana-kemari. Ermm ingat nak kerja. Buat part-time macam dulu. Seronokk dan beronok ronok nokkk..
Tak apa laaa.. biarlah aku berangan-angann.. Idios ! -___-

1 comment:

Anonymous said...

nice belog la.follow u