Monday, December 20, 2010

Teringin !

Hey Hoo guy's. Hee sementara kepala otak sedang berpusing pusing memikirkan sesuatu perkara yang gonjol lebih baik aku sumbatkan secepat mungkin ke dalam blog aku nih. Haa aku tak tahu la kenapa sejak dua menjak dan bermenjak menjak nih, aku teringin sangat nak belajar main gitar. Teringinnnn sangattt ! Tolong ajarkan bolehhhh ? *muka kesian. Haha
Aku selalu jugak dengar lagu-lagu yang jenis Akustik. Teringin nak nyanyi sambil main gitar. Mesti aku nampak hegsem kan ? Heee
Pleaseee aku nak sangat main gitar. Hmm yang aku tahu takat main bass jerk. Tak best tak best. Nak main gitar sambil nyanyi. Ala ala macam faizal tahir dan dan Aizat kee, Melda Ahmad tuh. Awwww ! Nampak hengsem gitu bukan ? Hee
Saya mintak tolong sayang saya, tapi dia ajar main bass jerk. Dia cakap tangan kita keras. Tak layak main gitar. Jahat bukan ? Huww.
Tak apa. Saya akan berusaha sendiri. Cepat cepat leyn! Haha.
Tunggu yahh ! Idios Omigos ! Muaakk ahaks *wink