Thursday, October 08, 2009

what the duck?

oh aku tatawu knape msty aku yg terlibat dlm hal nih. ape aku slame nih mggu relation korang ke? ade penah kau denga aku luah kn perasaan kat bf kau tuh ke? ohh pleasee laa.

aku bukan kawan mkn kawan. dari mkn kawan baek mkn nasik lagi kenyang.
aku still leyh bersaba lagi if aku ta suke kau mention kn nme aku kt bf kau tuh. tp mlm td aku rase cm dpergunakan. suruh aku dtg. tp for what? tgok yg kau bergado? pas tuh blik uma kau, kau pas plak hp kau kat aku time dia tepon. knpe? nk slahkan aku ke atas trouble korang?

hello? aku ta penah ggu pon relation korang. mlah aku suke tgok korang berdue. yea ! sometimes aku rase jelez sbb aku tade bf. tp pegy mati la dgn perasaan tuh. aku lebih suke berkawan.

huww kau tawu kan aku fobia dgn bendebende mcm nih. aku da pena kene skali. jd aku tanak berlaku lagi dlm hdup aku. ckupp laaa.

oh shit ! aku ta suke perasaan yg mcm nih. tapayah nk kua kan aer mate la leyn. aku benci tgok kau nages. nages sbb kawan suke wat aku mnagis.

ape harus aku tade kawan ke baru masalah ini takan terjadi? ahh ! sial. sume mmg nk tggal kn aku kan? GO LAAA ! pergi la tgl kn aku. pergi. aku kn kawan ta gune bg kau kau dan kau tuh kan?

pergi laaa. :"(

No comments: