Saturday, October 10, 2009

"Keluarga Saya"

Semua orang di dunia ini ada keluarga. Keluarga ialah family dalam bahasa orang putih.
Keluarga mempunyai ayah, ibu, abang, kakak, adek, nenek, datuk, pakcik, makcik dan etc, etc.

Pertama kali saya ingin memberitahu bahawa semua orang di dunia ini mempunyai keluarga yang aman damai dan tidak berperang tetapi mereka berperang.

Saya ingin menceritakan pula tentang keluarga saya. Saya mempunyai seorang ibu dan ayah tetapi ibu saya kata dia pernah tidur dengan tiga orang lelaki di hotel di mana dengan itu sah bahawa saya ini anak luar nikah kerana darah saya berlainan jenis dengan ayah saya yang ada di rumah ini. Ayah tidak peduli bila ibu keluar dengan lelaki lain. Ibu pula tidak risau jika ayah tidak pulang kerumah walaupun hampir satu bulan.

Kakak dan abang saya tidak lagi bersekolah kerana mereka sudah berhenti. Kakak saya cantik seperti mirip wajah Marrlyn Monroe yang sudah mati itu. Dia mati kerana terlanggar motokar datuk saya yang enjinnya berkuasa 500CC.

Abang saya handsome atau kacak seperti Amitabh Bachan atau Sunjay Dutt. Kadang - kadang muka dia berubah seperti Aacapan bila dia bangun tidur. Bila dia habis mandi muka dia macam muka sendiri. Itulah kelebihan abang saya.

Seterusnya saya menceritakan tentang adik saya. Walaupun saya tidak ada adik tetapi saya tipu kamu dengan mangatakan bahawa saya ada adik.

Demikianlah cerita tentang keluarga saya bahagia walaupun sebenarnya tidak. Sekian harap maklum.

Yang ikhlas :-
bob

1 comment:

Anonymous said...

delete please -__-