Friday, April 15, 2011

Kelamaan

Rasanya sudah lama Hamba tidak ber-belog nih. Ish ish Hamba terlalu ke-buzy-an tahap guban. Hehehe
Kasihan ya pada belog Hamba ini. Haish buatnya kerabat diraja baca maunya aku kene gam. Main-main ea kau leyn.
Salam sejahtera kepada semua. Macam lah ada orang baca belog kau nih. PERASAAN.
Tak apa. Aku tak minta pun belas kasihan anda semua untuk membaca coretan saya di sini.
Di sini ingin saya ceritakan,
Gelang tangan saya HILANG ! Haaa nak menangis tahuu. Hmm dah lama pakai baru nak hilang.
Mula-mula tuh aku pergi main try-try gelang kat kedai tuh. Gelang kat situ cantik-cantik. Entah berapa banyak gelang tah yang keluar masuk daripada tangan aku nih. Aku tak jadi beli sebab mahal sangat. Memang jakun bukan? Haha. Sabaa.. Baru main survey survey. Hee
Tapii.. sampai jerk kat kelas aku tak dengar pun bunyi gelang aku. Bile aku tengok kat tangan aku..
Huh ! Hanya tinggal satu. Caitt ! Manakah lagi satu? Haishh.
Aku rasa lah gelang aku mesti tertinggal dekat kedai gelang tadi tuh taw. Yelaa asik keluar masuk keluar masuk gelang, ekh gelang aku plak yang tertinggal. Grhh.
Gelang aku tuh entah entah dia suka sebab tengok ramai kawan dia yang cantik cantik kan dekat situ. Dasar gelang gatal ! Hahaha
Huww walaupun dia hanya gelang. Tapi aku sayang kot. Hanya itu saja yang aku ada kenangan sidia.
Esok aku akan pergi ke kedai makcik tuh. Aku harap gelang tuh masih ada lagi disitu. Kalau aku nampak makcik tuh dia pakaikan anak kucing dia gelang aku, memang aku tarik misai kucing tuh sampai habes. Hahaha

1 comment:

Ahmad Hisyam (Lighta Shadowee) said...

kesian la kucing mak cik tu xde misai....huhuhu