Monday, October 19, 2009

jantung ke hati .

urm sejak sejak akhir akhir nih aku jadi ta suke nk melayan lelaki . bukan benci or all means laa . aku cuma ta suka lau dorang mula nak stat bermadah dengan aku . aduh ! tuh yang aku lemah uh .

sumpah aku ckap , skunk nih hati aku macam da tertutup tok laki . bukan bermaksud aku suke kat pompan laa dol . aku masih waras lagi . otak masih lagi kat kepala nih bukan kat kepala lutut pak sukirman uh . takat pompan uh apa ada ? same jenis jerk dgan aku nih . euww geli mak ! haha .

lelaki uh takat member member bleh ah . tapi kaum lelaki nih ta bleh kita amik berat sikit, kite amik tawu skit . nanti mula la die plak nak lebih lebih .

hmm aku bukan nya apa . aku takot kot nk bercinta lagi . ah ! mcm sial ckap bercinta . formal gile . haha ! p btol la samdul ! aku serik duh ! da kne banyak kali an pai takot da . tgok ? pai da tertutup da pntu hati aku kat laki .

aku nak cari la laki mane yang mampu cairkan aku and and bukak pintu hati aku nih . kemain kau ! nk bukak bukak plak . ekh aku pakai security code taw ! tawu ke code nyer ?

urm aku nak mntak maap la kepada sesape yang mengenali aku nih . aku tada niat nak kecik kan hati sesape . korang pam la blik kasi besa ea hati tuh . pki pam beskal jewk . hoh !
harap maap laa yer . aku lebih suka berkawan kot ? coz bagi aku..


FRIENDS IS FOREVER , BOYS ITS WHATEVER !

No comments: