Friday, September 18, 2009

DAY'S BORED !

hahaha ! aku rase cm burink giler kua smlam. ta enjoy sngat laa. tp boleh laa.
act aku nk kua jumaat. rmai sngt ajk aku kua jmaat. p aku tatawu knpe c bf eza ttbe ajk kua smalm an. huww
sokay laa. aku takesa. aku teman kan eza uh. ank ketam baru nk blaja berjalan. da pndai jalan sndri nty jaoh la tuh perjaln nye. tade lah aku temanteman lagi. pndaipndai la yer berdating sndri. HAHA
kua p cs. yg pegy juz aku, eza, arip (bf eza), faan n amir dato chelam. eh dato chelam tuh nme taman taw. bukan dia ank dato. bhahaha !
law dia ank dato, akuh da soh dia bnje aku blie 1 kdi MNG n kdi PDI. haha!
act aku g bnda arie tuh pun ade niat. nk g jmpe siDIA.
alahh, aku da fedup da doe.
aku juz nk mntak brang aku yg ade pade die. its not my point to meet him. juz nk mntak simcard, card reader cube nan elmo akuh. bukan pnting pon.
ekh silap ! pntng taw. elmo aku tuh. sudah rindi rindi same elmo aku tuh. eee kau muncit gendot gemok tembam c elmo merah tggu kau aku kejekan kau. HAHA
aku soh dia bwak c GF KESAYANGAN die tuh. cri gado beb dgan aku tgahtgah malam
grrr nyirap aja. nk jagak jmpe depandepan. branie mne die. takat msg boleh la tunjuk belang. jmpe depan aku mari aku pijak perut kau pai kua isi isi yg dah berkulat uh.
Eeee apalah kau nih mudak. kecikkecik cili padi. aku kasi cili mulot kau, bibir tebal aja terjuih ke depan. p siDIA tanak bawak. takot ah tuh aku sebat pompan uh pki henge.
thenthen jmpe la siDIA tuh. haaa aku mlas nk tgok muke die. nyirap sngat. tp hati aku lembut. aku ta suke maramara n gadogado nih. hee lembut mne hati kau? selembut sabun softlan la kot.
haa dia bawak apish aja jmpe aku. takesah laa. aku juz bbual nan apish aja. apish yg bagi elmo tuh. wah ! aku rndu kau la wahai elmo.
da tuh aku pon blah ah. slm c apish aja. siDIA aku ta slm pon. bbye jewk. pdn muke! kau yg aja aku jd mcm nih. hati aku da keras sgt ntuk kau. kau jadi lelaki ta pena lindungi seorang yg bename prempuan mcm aku. huh !
haa eza ingt aku sdeyh. no eza! aku takan sedeyh lagi. ckup la aer mate aku da byk kua pai da kering kontang da aer perigi mate aku nih. nty aku isi blik aer perigi mate aku nih. haha.
pas buka grk jsco. bapak rmai giler org dri seramai org di pasar mlm n masjid.
terlalu rmai sgt pai aku tada mood nk cri brg. nk blie kasot tade saiz. ah ! nyirap gak. grhh ! jlnjln jmpe plk c azie n zizie bf die.
haa azie suap kn aku icecream. wah ! kemain lg kau yer nk romantik dgn aku. haha.
then kmi balik. aku blik dgn tangan kosong. ta blie ape pon. rugi aja kua. mlm tuh aku tido uma eza.

sekian wasalam. (:

2 comments:

iERYNibtisam said...

'jmpe depan aku mari aku pijak perut kau pai kua isi isi yg dah berkulat uh.
Eeee apalah kau nih mudak. kecikkecik cili padi. aku kasi cili mulot kau, bibir tebal aja terjuih ke depan'
halo double biatch!
if don't satisfied with me,tell me by your own self.don't think u r too great la dear,don't be so immature!

Anonymous said...
This comment has been removed by the author.